maandag 6 juli 2009

Almere mijn vakantiestad

Wat kun je in Almere prachtige fietstochten maken. Van één van die fietstochten heb ik een filmpje gemaakt. Onderweg is steeds wat anders te zien. Als je een fototoestel meeneemt wil je bijna overal een foto van maken. Van eenden, schapen, paarden, zwanen, bomen, apen. Het is niet te geloven hoeveel verschillende dieren er in Almere te zien zijn. Ik zag trouwens ook veel speeltuinen, ijscomannen, stranden en terrasjes. Als het mooi weer is lijkt Almere net een vakantiestad. Dan hoef je eigenlijk niet eens met vakantie. Ik zag in het centrum zelfs een schaatsbaan midden in de zomer! Volgens mij wordt Almere echt alsmaar mooier…….

1 opmerking:

Anoniem zei

Hallo Collega,

Ik moet toch weer eens een keer jou complimenteren voor deze site. Je doet het zo leuk en met zo veel enthousiasme en krijgt hier best weinig waardering voor. Maar ik vind het TOP.

Ga zo door! Groetjes van de collega die altijd tegenover jou zit. ;-)