vrijdag 14 november 2008

Sinterklaas in Almere


Klopt jouw hart ook vol verwachting voor Sinterklaas?
Ga je een surprise maken?
Een gedicht?
Zet je je schoen?
Maak je een verlanglijstje?


15 november is de landelijke intocht van Sinterklaas in Almere. De echte Sint komt aan in Almere! Wil je meer weten over de intocht klik dan op sinterklaasinalmere. Hier vind je de route en nog veel meer informatie. Ook over andere activiteiten in Almere waar Sinterklaas en de Pieten bij zullen zijn. Je vindt er zelfs een nieuwe Sinterklaashit.

Er is zoals elk jaar weer een sinterklaasjournaal op de tv. Ook leuk om naar te kijken als je al wat ouder bent.

O, kom er eens kijken wat ik in mijn schoentje vind,
Alles gekregen van die beste Sint.
Een pop met vlechtjes in het haar,
Een snoezig jurkje kant en klaar,
Twee kaatseballen in een net,
Een letter van banket
O, kom er eens kijken wat ik in mijn schoentje vind,
Alles gekregen van die beste Sint.
Een bromtol met een zweep er bij,
Een doos met blokken, ook voor mij!
En schaatsen en een nieuwe pet,
Een letter van banket
O, kom er eens kijken wat ik in mijn schoentje vind,
Alles gekregen van die beste Sint.
Meer Sinterklaasliedjes vind je op liedjesland en kinderliedjes.info

Geen opmerkingen: